Opjebest
Stoelenmakerslaan 58, Utrecht
39 Reviews
10,0
Introductie
Bij OpJeBest geloven we dat bewegen niet alleen noodzakelijk is, maar ook leuk kan zijn! Wij onderscheiden ons door een persoonlijke benadering in fitness en leefstijlcoaching, waarbij jouw welzijn altijd centraal staat. Of je nu kiest voor personal training, duo training of onze energieke groepslessen, wij zorgen ervoor dat je met plezier beweegt en echte resultaten ziet.
Onze trainers, waaronder de enthousiaste Judith, zijn experts in het motiveren en uitdagen van onze leden, ongeacht hun fitnessniveau. We passen onze programma's aan op jouw persoonlijke doelen en voorkeuren, zodat je niet alleen fitter wordt, maar je ook sterker en gezonder voelt. Onze aanpak is gericht op duurzame verandering, waardoor je de behaalde resultaten ook echt kunt vasthouden.
Naast fysieke training bieden we ook leefstijladvies waarin voeding en mentaal welzijn een grote rol spelen. We geloven dat een gezonde geest in een gezond lichaam essentieel is voor een gelukkig leven.
Ben je klaar om op je best te zijn en wil je meer weten over hoe wij je kunnen helpen? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan en ontdek de mogelijkheden bij OpJeBest. Samen brengen we jou in beweging, voor nu en voor de toekomst!
Expertise
persoonlijke begeleiding ( op )
duo training
groepstraining
algemeen welzijn verbeteren
spieropbouw
conditie verbeteren
afvallen of aankomen
thuis
sportschool
buiten
Ervaring
8 Jaren in bedrijf
39 Reviews
Reviews
10,0
39 reviews van 1 bron
Jacintha Bernaert
5,0
13 Apr 2025
Google
Het is heerlijk om buiten te sporten. En in een groep sporten met alle leeftijden en op je eigen niveau. Je word ook al sport je in de groep altijd uitgedaagd door de trainers. En wat een toppers zijn dat allemaal heel spontaan en halen het beste uit je, om er op je best uit te kunnen zien. Altijd leuk om weer te mogen trainen!
Suzan Van De Hoef
5,0
10 Apr 2025
Google
Super begeleiding krijg ik momenteel naar kiezen van de juiste voeding, beweging en mindset. Zonder Judith had mij dit niet gelukt en had ik gekozen voor een crashdieet zonder duurzame oplossing. Dankjewel!
Nienke Wegman
5,0
06 Apr 2025
Google
Ik ga met veel plezier naar de Bootcamp bij Opjebest. Begonnen in de corona tijd en niet meer weg gegaan. De lessen zijn leuk en het is gezellig. Ook met hulp van de bootcamp veel afgevallen. En doe nu ook sinds 4 maanden ongeveer, PT. Waar ik de juiste aandacht krijg, die bij mij past. Ik doe het om sterker en strakker te worden. Sinds ik sport bij Opjebest, heb ik meer energie. Ook in de regen en kou, ga ik met plezier!